Descrierea
Ulei de curatare pentru controlul porilor Heartleaf, 20 ml, Anua
Este un ulei de curățare care conține uleiuri vegetale, inclusiv uleiuri de jojoba, de măsline și de sâmburi de struguri. Formula sa non-comedogenică îndepărtează eficient impuritățile de pe piele, lăsând un finisaj răcoros și hidratat. Formula sa ușoară conține extract de frunze de inimă pentru a ajuta la prevenirea iritațiilor.
Proprietati:
Acesta este un demachiant blând care ajută la curățarea impurităților din pori.
Formulă noncomedo care este potrivită pentru pielea cu tendință acneică.
Formulă ușoară care nu blochează porii.
Menține pielea hidratată după curățare.
Mod de utilizare:
Aplicați o cantitate adecvată de ulei pe mâinile uscate.
Masați ușor întreaga față uscată.
Masează ușor timp de încă un minut, sau până când uleiul se transformă într-un lapte
Clătește complet cu apă călduță.
Ingrediente:
Ethylhexyl Palmitate, Sorbeth-30 Tetraoleate, Sorbitan Sesquioleate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyl Avocadate, Fragrance, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Melia Azadirachta Flower Extract, Tocopherol, Melia Azadirachta Leaf Extract, Houttuynia Cordata Extract, Corallina Officinalis Extract, Melia Azadirachta Bark Extract, Moringa Oleifera Seed Oil, Ocimum Sanctum Leaf Extract
Prezentare:
20 ml.
Сaracteristicile
Codul produsului | 125744 |
Livrare din | România |
Suplimente populare
Toate produseleProduse similare
Mai multe produseComentarii
Nu există comentarii despre acest produs.
Descoperiți mai multe în Healthblog
Secretele unei protecții solare fiabile: Cum să menținem tinerețea pielii
Principiile de bază ale unei digestii sănătoase: ce ajută la menținerea sănătății stomacului
Proteine pentru creșterea masei musculare: alimente cu conținut ridicat de proteine, alimentație corectă
Bestsellere
Firma care respecta clientii.