Modificări ale comenzii, anulare comandã și retururi
Îmi pot anula comanda?
Da, este posibil să vă anulați comanda în următoarele condiții:
1. Înainte de a primi e-mailul «Confirmare Comandă» – gratuit.
2. După primirea e-mailului «Confirmare Comandă» – prin acoperirea costului produselor achiziționate și a altor taxe.
Când îmi pot anula comanda gratuit?
Este posibilă anularea gratuită a comenzii numai dacă Agentul de Livrare nu a acceptat comanda. De îndată ce comanda este acceptată de către Agentul de Livrare, e-mailul «Confirmare Comandă» este trimis la adresa de e-mail a clientului (specificată la finalizare) de către LIKI24.
«Confirmare Comandă» este un e-mail care vă informează că, comanda dumneavoastră a fost deja atribuită Agentului de Livrare și că prețul produselor a fost eventual plătit comercianților.
Cum îmi pot anula comanda înainte de a fi confirmată?
Pentru a anula comanda înainte ca aceasta să fie confirmată, vă rugăm să alegeți una dintre cele două opțiuni disponibile:
a) prin anularea comenzii din aplicația LIKI24 în setările comenzii, după alegerea motivului anulării;
b) prin contactarea Echipei de Asistență pentru Clienți a LIKI24.
Cum îmi pot anula comanda dacă a fost deja confirmată?
Dacă comanda a fost deja confirmată prin primirea e-mailului de «Confirmare Comandă», este totuși posibil să o anulați apelând la Echipa Noastră de Asistență pentru Clienți la LIKI24.
Întrucât comanda a fost deja procesată, agentul de livrare alocat și achiziția produselor efectuatã, vă rugăm să considerați că, contravaloarea acestor acțiuni trebuie achitatã și cã în consecință va fi necesar sã achitați prețul produselor, taxa de serviciu LIKI24 (dacă este cazul) precum și taxele de livrare.
Nici Platforma LIKI24 și nici agenții de livrare nu acționează ca vânzător/farmacie online. Agenții de livrare acționează ca reprezentanți mandatați de Client pentru a facilita și organiza achiziționarea medicamentelor și livrarea la locația indicată de Client. Produsele sunt cumpărate de Agenții de Livrare de la Comerciant, iar Comerciantul emite bonul fiscal / factura. De regulă, comercianții cu amănuntul vor refuza orice returnare a(ale) produsului/ produselor achiziționate, iar Clientul trebuie să fie pe deplin conștient de acest lucru.
Pot face modificări comenzii mele?
Da, este posibil să faceți modificări comenzii dumneavoastră sunând la Echipa de Asistență pentru Clienți a LIKI24.
1. Înainte de a primi e-mailul «Confirmare Comandă» – gratuit.
2. După primirea e-mailului «Confirmare Comandă» – prin acoperirea costului produselor achiziționate și a altor taxe.
Când îmi pot anula comanda gratuit?
Este posibilă anularea gratuită a comenzii numai dacă Agentul de Livrare nu a acceptat comanda. De îndată ce comanda este acceptată de către Agentul de Livrare, e-mailul «Confirmare Comandă» este trimis la adresa de e-mail a clientului (specificată la finalizare) de către LIKI24.
«Confirmare Comandă» este un e-mail care vă informează că, comanda dumneavoastră a fost deja atribuită Agentului de Livrare și că prețul produselor a fost eventual plătit comercianților.
Cum îmi pot anula comanda înainte de a fi confirmată?
Pentru a anula comanda înainte ca aceasta să fie confirmată, vă rugăm să alegeți una dintre cele două opțiuni disponibile:
a) prin anularea comenzii din aplicația LIKI24 în setările comenzii, după alegerea motivului anulării;
b) prin contactarea Echipei de Asistență pentru Clienți a LIKI24.
Cum îmi pot anula comanda dacă a fost deja confirmată?
Dacă comanda a fost deja confirmată prin primirea e-mailului de «Confirmare Comandă», este totuși posibil să o anulați apelând la Echipa Noastră de Asistență pentru Clienți la LIKI24.
Întrucât comanda a fost deja procesată, agentul de livrare alocat și achiziția produselor efectuatã, vă rugăm să considerați că, contravaloarea acestor acțiuni trebuie achitatã și cã în consecință va fi necesar sã achitați prețul produselor, taxa de serviciu LIKI24 (dacă este cazul) precum și taxele de livrare.
Nici Platforma LIKI24 și nici agenții de livrare nu acționează ca vânzător/farmacie online. Agenții de livrare acționează ca reprezentanți mandatați de Client pentru a facilita și organiza achiziționarea medicamentelor și livrarea la locația indicată de Client. Produsele sunt cumpărate de Agenții de Livrare de la Comerciant, iar Comerciantul emite bonul fiscal / factura. De regulă, comercianții cu amănuntul vor refuza orice returnare a(ale) produsului/ produselor achiziționate, iar Clientul trebuie să fie pe deplin conștient de acest lucru.
Pot face modificări comenzii mele?
Da, este posibil să faceți modificări comenzii dumneavoastră sunând la Echipa de Asistență pentru Clienți a LIKI24.
Înainte de primirea e-mailului de «Confirmare Comandă», următoarele modificări pot fi aplicate comenzii dvs.:
- adăugare/eliminare produse;
- schimbare adresă (același oraș);
- modificare/specificare a unui termen de livrare;
- anulare comanda.
Notă:
Dacă comandați în București si Ilfov, este posibil să schimbați adresa de livrare doar în același oraș în care ați plasat comanda inițial.
Dacă comandați în afara Bucureștiului si Ilfov, este posibil să schimbați adresa de livrare în orice oraș din afara Bucureștiului si Ilfov.
Dacă comandați în București si Ilfov, este posibil să schimbați adresa de livrare doar în același oraș în care ați plasat comanda inițial.
Dacă comandați în afara Bucureștiului si Ilfov, este posibil să schimbați adresa de livrare în orice oraș din afara Bucureștiului si Ilfov.
Returnare produse
Reclamațiile și returnările produselor achiziționate în farmacii se fac direct la farmaciile de la care au fost achiziționate Produsele. Veți primi comanda cu chitanțe care conțin toate detaliile despre comerciant și adresa de unde au fost cumpărate produsele.
De regulă, comercianții vor refuza returnarea oricărui produs, iar Clientul trebuie să fie pe deplin conștient de acest fapt.
Produsele alimentare destinate anumitor scopuri alimentare și medicamentele eliberate în farmacie nu pot fi returnate, cu excepția cazurilor în care medicamentul este returnat la farmacie din cauza calității defectuoase, a distribuției incorecte sau a unui produs fals.
De asemenea, pentru a facilita procesarea oricărei reclamații, Serviciul pentru Clienți LIKI24 va face tot posibilul pentru a vă oferi toate informațiile necesare despre adresa Comerciantului de unde au fost cumpărate produsele.
De regulă, comercianții vor refuza returnarea oricărui produs, iar Clientul trebuie să fie pe deplin conștient de acest fapt.
Produsele alimentare destinate anumitor scopuri alimentare și medicamentele eliberate în farmacie nu pot fi returnate, cu excepția cazurilor în care medicamentul este returnat la farmacie din cauza calității defectuoase, a distribuției incorecte sau a unui produs fals.
De asemenea, pentru a facilita procesarea oricărei reclamații, Serviciul pentru Clienți LIKI24 va face tot posibilul pentru a vă oferi toate informațiile necesare despre adresa Comerciantului de unde au fost cumpărate produsele.
Schimbă limba
Română
Italiano
Deutsch
Français
Nederlands
Español
English