Pampers

102 produse

Pampers. Alături de familii și micuții lor, cu grijă față de planetă

În anii ‘50, Victor Mills, inginer la Procter & Gamble, dar și proaspăt bunic, dezvolta conceptul primului scutec de unică folosință, care avea să revoluționeze îngrijirea nou-născutului. Împreună cu o echipă de la Procter&Gamble, Mills a identificat cele mai practice caracteristici ale unui astfel de accesoriu, iar, în 1961, erau lansate primele produse Pampers.

Deschiderea unei unități de producție în Euskirchen, Germania, marca debutul producției de scutece Pampers la nivel global. Astăzi, Pampers este un lider internațional în domeniu, cu articole care ajung în aproape 120 de țări.

Brandul Pampers mizează pe calitatea și siguranța produselor sale, având o selecție riguroasă a materialelor folosite, o monitorizare atentă a fiecărei faze de producție, cât și testări dermatologice și clinice permanente. Activitatea mărcii este orientată pe sustenabilitate și responsabilitate socială, din 2006, Pampers demarând un parteneriat cu UNICEF.

În prezent, oferta Pampers cuprinde o arie diversă de scutece și mai multe tipuri de șervețele umede pentru bebeluși. Gamele Pampers acoperă atât nevoile nou-născuților de numai câteva kilograme, cât și pe cele ale copiilor cu vârsta de peste 12 luni și o greutate de 15+ kg. Pampers Premium Care și Harmonie asigură, de exemplu, cel mai delicat confort, în timp ce Active Baby, cu benzi elastice din polipropilenă și elastin, oferă o fixare corectă a scutecului și ajută la prevenirea scurgerilor, chiar și pentru copiii care au început să meargă.

Peste 700 de cercetători lucrează zilnic la scutecele Pampers și colaborează cu profesioniști independenți din domeniul sănătății pentru a crea cele mai bune scutece posibile pentru bebeluși. Totodată, în fiecare săptămână, peste 1200 de familii vin în centrul de cercetare și dezvoltare al Pampers, unde folosesc până la două milioane de scutece pe an, despre care își împărtășesc părerile.